Måndag 


   
    
  
Här kommer lite bilder som jag glömt lägga upp. Har nästan glömt bort att fota på denna resa för jag har filmat så mycket istället. Idag har vi varit till en annan stor Galleria men som vi blev besvikna. Den var så hypad men den var som Kista fast med dåliga affärer. Jag och Linn hittade dock en affär som vi köpte lite saker i. Efter det åkte vi hem en snabbis men sen åkte jag, pappa och Joel till Habaneras som också är en stor Galleria och den var så mycket bättre. Pappa köpte en parfym till mig som jag så länge velat ha. Så snällt. Imorgon är sista dagen här typ. Vi åker på onsdag men vid tolv. Pappa fyller år och av oss har han fått en massage på Spa. 

Puss  

Kommentera

