Sista dagen 


   
    
 Här kommer bilder från min story. Idag är sista dagen. Känns helt okej men ändå så otroligt tråkigt. Ska bli skönt att komma hem till sin egna dusch och sitt egna rum, till sin egna säng och så vidare men det känns för jävligt att komma hem till snö! 

Idag har det tex varit 25 grader och sol hela dagen. 

Pappa fyller år idag så han var iväg på spa idag medan jag Linn och Joel åkte och shoppade det sista. Köpte lite presenter och shoppade det sista till mig själv. Kommer komma ihåg den här resan för alltid. Det var faktiskt skönt att åka iväg på en resa där det inte är gassande varmt och allt handlar om brännan. Vi har sett så mycket nytt eftersom vi hyrde bil. 

 Vi har precis packat våra väskor så vi är redo att dra imorgon men jag har köpt så mycket alkohol så min väska väger 5 kg för mycket. Har försökt lösa det genom att packa kläder i en till väska och lägga ner skor i pappas väska. Haha. Varför tog jag med mig så mycket kläder hit? Har inte ens använt hälften. 

Ikväll ska vi gå till en fiskrestaurang och fira pappa. Puss 

Kommentera

