Mina nyårslöften 


  

  1. Sluta röka- dålig vana från tonåren som hängt med nu till äldre dagar pga för mycket festande och stress.  
  2. Le mer på bilder
  3. Ta tag i min viktnedgång och verkligen köra hårt denna gång. 
  4. Sluta festa så ofta. En gång i månaden räcker. 
  5. Plugga stenhårt
  6. Bli bäst på allt jag gör. 
  7. Tro på mig själv mer. 
  8. Upptäcka ett nytt land. Drömmen är något land i Asien. Kanske Hongkong. 

Vad har ni för nyårslöfte? Jag känner att mina nyårslöften inte alls är för höga. Allt går att uppnå. För jag tror på mig själv. 

Love/ Sara 

Kommentera

