update


Hej bloggen.
Mina dagar innehåller bara massa familjetid och vänner.
I måndags så kom Jennifer hit. Var så kul att se henne. Jag, Linn och Jennifer kollade runt i lite affärer. Sen for vi till hässelby där vi fikade med Jennifers mamma. På kvällen bjöd mamma oss på middag och Louise kom också.

Tisdag, promenerade med mamma och Linn och fick inte mer gjort än att städa lite på kvällen och duscha.

Onsdag.
Jag vaknade vid tio och åt en god frukost. Gick hem till pappa och drack kaffe. Vid tre gick jag hem till Felicia där vi delade ut julklappar till varandra. Av mig fick hon ett doftljus, en parfym som jag blandat själv på ett parfymeri i Spanien och en ögonbrynsgel från Sleek. Hon blev så glad, vilket gjorde mig glad för hade sån otur med hennes julklappar på vägen hem från Spanien. En julklapp gick ju helt sönder.
Jag fick en beautyblender, ett läppstift från Gerard Cosmetics och en highlighter palett från Sleek. Blev så jäkla glad. Det där läppstiftet har jag spanat på så jäkla länge alltså.

På kvällen kom Felicia och Louise hit till mig. Vi snackade lite och sen vid nio mötte vi upp Linn för att gå på bio. Vi såg En man som heter Ove. Den var så bra och rekommenderar er verkligen att gå och se på den.

Efter bion sov Louise och Linn över här. Vi kollade på en dokumentär. Mitt i dokumentären hör vi en för jäkla hög smäll som drog tag i mitt fönster. Vi trodde att det var ett fyrverkeri som smällt fel. Men kort därefter hör vi en polishelikopter och det visar sig att det har smällt en bomb i ett lägenhetskomplex bara 300 meter häifrån. Helt jäkla sjukt.

Jag känner att det var fan droppen. Jag vill inte bo kvar här längre. Jag ska inte behöva gå hem och kolla mig bakom ryggen var femte sekund. Jag ör så JÄKLA trött på det här!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Vi åt en stor frukost. Kollade klart på dokumentären och bara chillade. Linn stack till jobbet vid fem och LOuise åkte hem.

Har bara legat i soffan sen dom drog. Har precis laddat ner Vanderpump Rules och Real housewifes of Beverly Hills.
Vi hörs imorgon!

Love/ S

Kommentera

