Första dagen i mitt nya liv 


  
Bild från en utgång i lördags. Hade sjukt kul! Tack för det fina ni! 
Hej bloggen!  Jag tog ledigt från skrivandet i helgen. Men var ute båda dagarna och flängde runt. Men det är så det ska vara. Ville slå på stort nu innan skolan börjar eftersom jag inte kommer vilja eller kunna gå ut lika mycket. Just nu sitter jag på tunnelbanan på väg till skolan. Gah! Fatta vad häftigt. Är så sjukt taggad på detta år framför mig. Tänk allt jag kommer få lära mig! 

Efter skolan ska jag möta upp Sarah för en fika och prata om min första dag. Ikväll ska jag hämta barnen. Har saknat dom så ska bli otroligt kul att få se deras söta ansikten igen. Förhoppningsvis har dom saknat mig lika mycket som jag dom. Haha. Vi hörs ikväll. Puss 

Kommentera

