Hur det gick. 


  
Såhär glad var jag i morse ! 


Nu är jag hemma. Hämtade aldrig barnen för en av dom var sjuk. Men det gick så bra i skolan!! Läraren verkar helt underbar! Utvecklingsplanen verkar helt underbar! Jag vill bara börja med det praktiska nu nu nu! Men nu väntar 8 veckor av teori och tekniker. Hur kul?? Ser så fram emot den här kursen. Efter skolan träffade jag Sarah. Vi åt lunch på ett fik och sen gick vi hem till henne. Vid tre åkte jag hem. Mötte Linn och Sussi av en slump så fikade med dom. Jag och Linn gick hem till mig och åt middag med mamma och Björn. Nu på kvällen har jag skickat iväg lite mail som jag behövde ta tag i men skjutit upp för länge pga rädsla. Kan ta upp det lite snabbt. I november så var jag och gjorde en cellprovtagning. Fick tillbaka besked att dom hittat något och behöver ta ytterligare prover. Jag har redan bestämt mig för att jag har cancer även om jag förstår att risken är otroligt liten. Men men. Nu handlar inte den här dagen om det utan om mig super bra och effektiva dag! 

Kan man vara så här lycklig? 

Puss 

Kommentera

