Tisdag 


  
Hej bloggen.  Åh är på så bra humör. Igår hittade vi biljetter till Santa Barbara, ett hus att hyra där och en suite i Vegas. Planen är att flyga från vegas till New York och åka hem därifrån. Skulle vara så kul! 

Idag är det tisdag. Jag är på väg till skolan. Jag välkomnar verkligen min 37 minuters åktid på morgonen. Jag hinner läsa nyheterna, kolla bloggar och bara andas och vakna till ordentligt innan jag kommer fram till skolan. Har alltid tyckt om att ha en bit att åka. Slutar tre idag. Men idag är det en rolig dag. Jag får nämligen mitt frisörkit idag med diverse roliga saker i. Visar sen! 

Puss och godmorgon! 

Kommentera

