Onsdag 


   
 
Vaknade precis. Var så otroligt trött igår så jag somnade i soffan vid åtta. Vaknade och gick och la mig i sängen. Är ändå skit trött nu, men det är inte så konstigt. Jag lär mig något helt nytt och min hjärna går på helvarv. Igår fick vi våra huvuden och annat. Vi kunde dock inte få hela kitten för han som har behörighet att lämna ut de var magsjuk. Jag vill bara ha allt nu nu nu så jag kände mig lite besviken. Haha. Men det var så kul att få mina dockhuvuden och börja arbeta på dom. Vi fick testa olika flättekniker och sätta upp håret i curlers. Idag är det massa teknik. Vi hörs ikväll. 

Puss 

Kommentera

