Söndag 


  
Har varit alldeles för inne i min nya skola,träffa vänner och hänga med Linn innan hon åker. Tyvärr så var det just så att den dagen jag inte ville skulle komma var idag. Linn åkte nämligen tillbaka till USA idag och jag hatar när hon gör det. Självklart unnar jag henne att få leva sitt liv och plugga till sitt drömyrke precis som jag men jag hatar att behöva säga hejdå till henne. Denna gång känns det dock lite lättare. Nästa gång vi ses är i Santa Barbara. Men det är om 4 månader. Det går iallafall super bra i skolan. Fick mitt hår färgat och stylat av en elev på skolan som ville ha modeller. Har också jobbat nu i veckan, hann äta middag med Felicia i torsdags och i fredags efter jobbet träffade jag Sofie för några cocktails. Otroligt trevligt. Igår gick jag hem till pappa vid tolv tiden. Gjorde amerikanska pannkakor till frukost. Vid tre mötte vi mamma för en familje lunch. Linn skulle ha jobbat vid fem men hon fick vara ledig. Så vi shoppade lite, köpte lite gott och gick hem till pappa för massa filmtittande. Vi köpte chips och dip, godis och semlor. Vi åt aldrig semlorna för vi var så jäkla mätta på allt godis. Haha. 

Imorgon är det skola igen. Ser fram emot en ny vecka. 

Puss och kram 

Kommentera

