Måndag 


  
Hej bloggen. 

Måndag idag. Jag vaknade faktiskt innan alarmet vilket jag inte brukar göra ofta. Det blev inte mycket sömn i helgen heller så borde varit trött men jag tackar och tar emot. Sitter på tunnelbanan på väg hem. Vi har haft en jätte bra dag i skolan. Vi ska hålla föredrag imorgon om psoriasis och saborre så min grupp och jag satt och gjorde massa research och kom upp med ett upplägg. Mycket man inte vet om hår som är väldigt intressant. På eftermiddagen gick vi förbi en butik där dom säljer massa hårprodukter. Vi som studerar där får nämligen köpa hårprodukter till grossistpris. Ni kan ju tänka er hur lyrisk jag var. Haha. Det är ju himlen för mig att ha tillgång till massa bra hårinpackningar, hårfärg och hårtillbehör. Vissa valde att åka hem efter det besöket men jag och några andra gick tillbaka för att öva på permanent. Det börjar sätta sig nu. Det är en hel teknik bakom det där som man nog inte förstår när man tittar på. Nu ikväll ska jag skriva ut lite papper åt vårat föredrag och kolla på modern family. Den nya säsongen har kommit ut och jag är helt fast igen. Haha. Puss 

Kommentera

