Onsdag 


   
    
 
Hej bloggen. Det är sådan lyx att börja tio på onsdagar. Gick och la mig en timme tidigt igår kväll och att kunna sova en timme längre är guld värt. Igår hade höll vi på med olika flättekniker på förmiddagen. På eftermiddagen så fick vi lära oss att göra en svinrygg. Så snyggt och klassiskt. Vill ni veta en sjuk sak? Jag har i hela mitt liv aldrig gjort en inbakad fläta. Jag hatar flätor och tycker det är barnsligt men det är ju inne nu så lika bra att lära mig. Jag fick pröva att göra en inbakad fläta på min klasskompis. Bestämde mig för att ta ut löshåret igår också. Det hade börjat trassla sig jätte mycket och såg inte fräscht ut utan massa produkter i sig. Blev mer en börda. Så nu får vi se hur länge jag går runt med mitt korta hår. Jag skulle vilja få det långt och friskt innan sommaren men känner på mig att jag inte kommer kunna stå ut utan mitt löshår tills dess. Men ska verkligen försöka. 

Idag är det som sagt skola. Vet inte exakt vad vi ska göra idag. Men vi skulle lära oss uppsättningar om jag inte minns fel. Ikväll ska jag hämta barnen också. 

Puss 

One thought on “Onsdag 

  1. Testa clip on istället? Då får ju håret vila lite och du kan ju ta ut det när du känner för det. Jag kan rekommendera extensionstore.se, köpte därifrån i våras förra året (clip on) och det har hållt sig fint nu i nästan ett år.

Kommentera

