Varmare. 


  
Det var så skönt att komma hem efter jobbet. Det första jag slogs av var att det kändes varmare hemma. Det var nämligen en person här och tätade mina fönster. Så skönt. Däremot märkte jag att han missat på ett ställe så får ringa tillbaka honom. Hoppas det blir varmare nu och att jag inte bara inbillar mig att det är varmare. Det gick bra i skolan idag. Vi får lära oss någonting nytt varje dag. Har väldigt lätt för att somna på kvällarna. Så fort jag lägger huvudet på kudden slocknar jag och det har nog aldrig hänt förut. Det är så skönt att låta huvudet jobba och lära mig något nytt. Älskar min skola. 

Det gick bra med barnen också. Dom var på bra humör och vi hade kul tillsammans. Puss 

Kommentera

