Hudoteket 


   

 När jag kom hem idag låg denna lådan och väntade på mig. I den låg det ett schampoo och balsam jag velat testa länge. Det ska ta bort frssighet och tunga ner håret samtidigt som den ger ett otroligt lent finish! Davines är ett märke som funnits på marknaden i några år men är rätt nytt för någon som mig. Deras utseende är definitivt unikt. Davines har satsat på innehållet istället för utseendet ett stort plus redan där. När jag duschade så kände jag redan en skillnad i mitt hår. Schampoot löddrade inte vilket är bra, balsamet behövdes inte arbetas in och följde med mina fingrar när jag arbetade passé till passé. Så utan att jag vet hur slutresultatet kommer bli vill jag redan nu tipsa om denna serie. Det finns självklart för er som vill ha volym eller behålla färgen också. Testa detta schampoo. 

Schampot – 239kr (250ml) 

Balsam – 249kr (250ml) 

Beställde även hem en leave in från ett annat märke. Återkommer om den. Den ska också göra håret lent och tungt. 
Nu ska jag testa en ansiktsmask jag fick med som prov. 

Puss 

Kommentera

