Sjuk 


  
Alltså hörni. Jag mår så jäkla dåligt. Jag trodde att det bara var en vanlig förkylning i lördags men natten mot söndag kom febern och värken i kroppen. Den här influensan kunde inte kunnat komma sämre. Imorgon har jag tre viktiga möten som jag behövt ställa in. Alla förutom ett som gör att jag måste åka till skolan med 39 graders feber. Men jag måste verkligen. Jag har legat i sängen i princip hela dagen. Det känns som att någon boxat mig i magen och i ansiktet. Jag har så ont.  Och som pricken över i:ET så kan jag inte sova. Jag svettas så mycket och fryser så mycket samtidigt. Har till och med tagit en sömntablett men den funkade inte. Nej nu ska jag sluta klaga. 

Vi hörs när

Jag mår bättre 

Kommentera

