Mavala Tallin


CTno2bKUkAAKP_W

 

Var och tröstshoppade lite igår. Köpte ett shampoo (Davines min nya favorit) och ett nytt nagellack från Mavala. Denna blev snabbt min favorit. Den heter Tallin och är den perfekta blandningen mellan brun och Nude. Var rätt mysigt att ta en lång dusch, fila naglarna och sen måla dom i en härlig färg. Kände mig nästan friskare. Däremot så kom febern tillbaka inatt så jag stannade hemma idag med.
Men imorgon ska jag till skolan hur som helst.

Puss

Kommentera

