Fredag och lördag, och lite söndag på det. 


  
Åh. Har haft en sån himla underbar helg. Var äntligen i skolan i fredags. Hade saknat min klass och lärare. Efter skolan mötte jag upp Louise för lite shopping i stan. Efter det åkte vi hem till mig och drack lite prosecco. Vi mötte upp våra killkompisar på Hornhuset där vi åt middag och stannade till stängning. Efter det drog vi på efterfest. Kom hem vid fyra. 

Vaknade vid elva dagen efter, gjorde mig i ordning och styrde mot Uppsala. Mötte min fina Jennifer i stan och shoppade lite till kvällen och ett läppstift. Hade på något sätt glömt alla mina läppstift hemma så jag köpte ett från Mac. Vi beställde hämtmat och festade till det lite hemma hos Jennifer innan vi mötte upp Christopher och hans killkompisar hemma hos Nisse där vi spelade beerpong och hade det kul. Efter det tog vi en taxi till Flustret. Jag älskar Flustret! Så jäkla bra musik och härligt folk. 

Söndag. Vaknar vid tolv helt utvilad. Höhö! Nej men nästan. Fick låna öronproppar och en sovmask så sov så himla gott. Vi gick och köpte bakis mat och sen kollade vi på tv tills det var dags för mig att åka hem. Juste! Vi hann med en visning också. Jennifer och Christopher ska köpa lägenhet. Den var super fint! Väl hemma åt jag middag sen slocknade jag i sängen vid nio. 

Alltså! Gah vilken bra helg. Men nu är den över. Idag väntar skola.

Puss 

Kommentera

