New in – old out


  
Hej bloggen! 

Sorry för dålig uppdatering. Har så himla kul i skolan och träffar nästan alltid någon vän efter skolan så ja, bloggen prioriteras inte. Såg att jag hade haft 673 unika besökare igår. Gud så kul! Välkomna hit! 

I tisdags efter skolan åkte jag och Malin till Vällingby för lite shopping. Jag hittade dock inget men Malin hittade ett par svarta jeans. Slocknade i sängen vid åtta. 

Igår efter skolan träffade jag Cornelia. Hon messade mig och frågade om jag ville ses, jag blev såklart skit glad och tackade ja! Har inte spenderat speciellt mycket tid med henne efter att vi slutade jobba tillsammans men det var så kul att träffa henne. Det är sällan jag träffar folk som har eld i blicken- kämparvilja och det har fan Cornelia. Hon har bestämt sig för att hon ska bli artist och gör allt för att bli det. Fick höra en snutt av en låt hon håller på att spela in. Wow säger jag bara! Jag kommer stå längst fram vid scenen sen och vara hennes största fan! Vi tog några glas vin på en bar och sen hjälpte Coco mig att köpa nytt smink. Det ni ser på bilden. Använde det idag. Omg säger jag bara! 

Idag efter skolan hämtade jag barnen. Coco följde med och höll oss sällskap. Dom var så glada. Efter mamman hade kommit hem fick alla tre barnen en makeover. Jag klippte alla tre. Killarna fick nya korta frisyrer och tjejen fick en lugg. Coco skjutsade hem mig. 

Jag har precis tagit en jäkla lång dusch, jag köpte den sista behandlingen Olaplex idag av min lärare. Så jag hade i den i en halvtimme sen skrubbade jag hela ansiktet och la en ansiktsmask. För er som inte vet vad Olaplex är så är det en intensivkur som är den enda kuren som faktiskt kan reparera skadat och slitet hår. Ingredienserna är hemliga och det finns absolut inget liknande eller ens i närheten av samma behandling. Jag har gjort dom första två behandlingarna på skolan och gjorde alltså idag den sista behandlingen som är som en inpackning. Du har den dock innan du tvättar håret. 

Kan skriva ett helt eget inlägg om Olaplex men om ni har skadat hår eller slitet. Testa detta då. 

Nu kollar jag på Renées brygga. Ska sova snart. Imorgon är det äntligen fredag!! 

Puss 

Kommentera

