Måndag 


   
    
    
   
Bilder tagna i fredags

Hej bloggen. 

Hade så jäkla svårt att gå upp imorse. Men klarade mig. Valde att gå en omväg upp till centrum bara för att unna mig en god kopp kaffe innan skolan. Jag och Malin åkte in tillsammans. I skolan hade vi grupp arbeten. Vi tvättade och stylade varandras hår. Mitt blev helt silkeslent och platt. Precis som jag ville ha det. Diana fick stort och lockigt och likaså Malin. Våran grupp blev klar så fort så vi satt mest och rullade tummarna på eftermiddagen. Efter skolan åkte jag hem till Malin. Hon gjorde naglar på mig. Äntligen säger jag bara. Har inte haft naglar på över ett halvår. Det känns het underbart att ha det igen. Vi köpte sushi och sen skjutsade Malin och hennes pojkvän hem mig. Nu tänkte jag hoppa ner i sängen. 

Puss 

Kommentera

