Uppdatering


img_8385

En gammal bild från en utgång fick förgylla detta inlägg.

 

Hej bloggen. Längesen jag skrev nu. Har haft fullt upp hela veckan med skola och jobb. Därav dålig uppdatering.

Idag började vi vid nio, har en sån underbar och rolig klass. Vi skrattar oss i princip igenom hela dagen och våran lärare är grym. Det vi håller på med nu är gradering. Jag tycker det är den roligaste klippformen eftersom man klipper in en frisyr och inte bara rakt av. Vi fick lunch redan vid halv tolv idag så vi satt ett gäng och diskuterade en massa. I min klass har vi så många olika personligheter med olika bakgrund och etnicitet. Väldigt spännande att höra om deras livs historia och annat. På eftermiddagen klippte vi och jag slutade lite tidgare eftersom jag blev klar rätt snabbt. Väl hemma kom Yvonne över för färg och klipp. Hon har just en gradering så kändes väldigt kul att få öva ytterliggare på det.

Imorgon är det fredag (äntligen) och jag ska självklart till skolan och efter skolan ska jag träffa Felicia. Vi ska ha myskväll.

 

puss

Kommentera

