Bangs 


   
   
I veckan klippte jag mig i skolan. Malin behövde modell så jag hoppade in som frivillig. Vi klippte bort alla torra toppar, klippte upp det lite och gjorde i ordning min lugg. Jag har haft en avsliten lugg ett bra tag nu men nu klippte vi till den, jag kan alltså välja att ha lugg eller lägga den åt sidan så syns den inte. Perfekt. Jag tycker det är lite gulligt med luggen men jag kommer tröttna lika snabbt. Nu kommer luggen växa ut snabbare iallafall eftersom alla torra toppar är borta. 

Ha en bra lördag! Puss 

Kommentera

