How to be single 


   
 
Igår gick jag och Felicia på bio och såg How to be single. Jag hade otroligt höga förhoppningar och tänkte att efter filmen är klar kommer jag sväva på rosa moln och vara glad över att jag är singel. Så blev det inte. Filmen handlade mer om alla knäppa saker man gör när man är nybliven singel, hur man festar, flörtar, gör bort sig- allt sånt jag redan gjort som singel. 

Filmen passar bättre dom som nyligen blivit singel, inte för mig som har varit singel i snart två år. Jag vet allt redan, jag har levt som singel i två år. Haha, låter som om jag har varit nykterist i två år. 

Se filmen om ni vill skratta, men en feel Good film var det inte. 

Puss! 

Kommentera

