Bed sheets 


  
Jag ligger i sängen och slötittar lite på Netflix. Jag är en serietjej egentligen men jag känner att jag inte hinner om kvällarna. Jag behöver min sömn och jag kan helt omöjligt slita mig från en serie när jag väl är hooked. Därför satte jag på modern  family. 

Jag skrev att jag köpte nya sänglakan idag. Det är på riktigt det bästa jag gjort. Jag älskar hotellkänslan, vita sänglakan, silke, satäng. Love it. Kommer sova riktigt gott inatt. 

Har hunnit prata med Linn i en timme också. Som jag saknar henne. Vi skrattade mest genom hela samtalet och fick inte mycket sagt men det är charmen med att ha en bästa vän i sin syster. Nu ska jag sova. Puss och kram 

Kommentera

