Utgång 


   
    
 
Igår var awsome! 

Jag var hemma hos Malin vid tre. Malin började sminka mig och det blev så fint, sminket satt så fint hela kvällen. Efter det hämtade en killkompis till Malin upp oss så vi kunde handla mat, sen drog vi hem till Paatti där vi skulle vara. Vi lagade mat och fixade i ordning innan alla andra kom. Det visade sig att Malin och Paatti hade en vän som var vän med Emilia i våran klass. Så hon dök upp där, helt sjukt hur världen är liten egentligen. 

Vi åt tacos och började föra. Vi hade så himla kul och jag skrattade så jag grät. Vid tolv kom våran skjuts. Väl framme dansade vi till stängning. Det är svårt att förklara i text exakt hur kul vi hade men det var så otroligt kul att gå ut ett gäng tjejer och bara vara. Fick skjuts hem och ramlade in genom dörren vid halv sex imorse. Herregud. 

Jag är inte bakis idag men sååå trött. Vaknade redan vid tio. Jag pappa och Joel har varit på Ikea och handlat. Jag köpte en ny lampa, nytt påslakanset, dörrmatta, doftljus och förvaringslådor. 

Imorgon är det skola men först ska jag till läkaren. 

Puss 

Kommentera

