Party weekend.


DSC01513.JPGDSC01484.JPGDSC01528DSC01545

DSC01534DSC01519.JPG

Jag har åter igen haft en fest helg, denna var dock någonting utöver det vanliga.
I fredags var det Aw med gamla kollegorna. Vi åt middag tillsammans på en krog i bromma, sen åkte vi hem till Mimmi och drack lite mousserande. Louise befann sig inne i stan så jag åkte och mötte upp henne och några andra. Vi festade till stängning.
Lördag, fikar med pappa efter att han har varit hos frisören, får skjuts hem till Sofie som fyller 23, det bjuds på god dricka, god mat och trevligt sällskap. Vid elva tog vi en taxi till Marie Levoue och dansade, sen drog vi vidare till olika ställen men till sist hamnade vi alla på samma ställe. Hade en sån sjukt rolig kväll.

Jag är skit sur på min kamera för jag kan inte skicka över bilderna till mobilen så måste tanka in dom på datorn och jag har inget redigeringsprogram på datorn så här får ni helt oredigarade bilder från igår.

 

Puss

 

Kommentera

