Onsdag 


  
Hej bloggen.  

Jag är äntligen klar med proven! Det gick bra men jag kände att jag kunde gjort mycket bättre ifrån mig om jag inte hade varit förkyld och tjock i huvudet. Igår efter skolan åkte jag med Malin och Diana för att fixa naglarna. 

På kvällen åt jag middag med Felicia. Idag är jag barnvakt hela dagen. Den minsta är sjuk så jag är så gärna här och tar hand om honom. Ska snart gå och hämta resten av skaran. Sen när mamman kommer hem ska jag shoppa lite. 

Puss och kram 

Kommentera

