Torsdag 


  
”Försöker få till en snygg bild med en smoothie som ser ut som mixad sjögräs” 

Hej bloggen. Första lediga dagen idag. Jag mötte Felicia som också var ledig idag för en timmes träning på Sats. Var så skönt att vara tillbaka på gymmet. Det blir inte så ofta eftersom jag är i skolan och jobbar efter skolan men det är bara ursäkter egentligen. Efter en lunch och lite shopping så är jag nu hemma. Har gjort i ordning en smoothie som ser minst sagt rolig ut. Men god är den. Köpte spirulina att ha i. Har verkligen hamnat i en smoothie period, har med mig en smoothie i väskan som frukost varje morgon och ibland hoppar jag över en måltid för att få dricka en smoothie istället. Perfekt sätt att hålla sig frisk nu när det fortfarande är så kallt. 

Puss 

Kommentera

