Friday night


DSC01615.JPG

DSC01644DSC01662.JPG

 

 

DSC01680.JPG

DSC01685.JPG

Igår vankades det en riktig brakarutgång. Jag mötte upp Jens efter att jag hade jobbar, vi åkte till brommaplan för att köpa lite alkohol. Mimmi hämtade upp oss och vi åkte hem till henne. Vi spelade kortspel och lekte drinklekar. Katrin och Felicia gjorde oss sällskap. Vid tio tiden tog vi tjejer en taxi in till East där vi käkade lite sushi och drack några glas vin. Martina och Mimmi drog hem för dom hade saker att göra dagen efter men jag, Felicia och Katrin drog till Berns. Sjukt längesen jag var där. Vi dansade så mycket och så jäkla länge. Vi hade det så sjukt jäkla kul. Vid tre tiden stod det en taxi och väntade på mig så jag var hemma rätt tidigt. Idag har jag haft bakfyllan från helvetet. Det är som att alla gånger jag sluppit vara bakfull kom nu. Eller så blev jag matförgiftad igår av några musslor. Helt sjukt. Men nu mår jag bättre och har fått i mig lite mat.
Skulle egentligen åkt hem till Coco som fyller år på måndag men det blir en hemmakväll med mello. Det behöver jag verkligen.

Puss

Kommentera

