Sunday morning. 


  
Hade sån himla mysig kväll igår. Kollade på Melodifestivalen med lite dip och chips och efter det blev det långfilm. Jag drog ut soffan (det är en bäddsoffa) så det blev som en stor säng och drog dit täcket och massa kuddar. Det var jag värd efter mina bravader under dagen. Fy fan vad jag mådde dåligt. Haha. Men idag är det söndag. Jag har inga direkta planer mer än att fika med mamma och åka och kolla på ny tv. Min har börjat krångla och hacka så kanske lika bra med en ny. 

Puss och kram 

Kommentera

