Tisdag 


  
Jag har blivit sjuk igen. Suck! Den här veckan är så otroligt viktig och vi får börja lära oss en massa nytt. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu ju! Jag har feber- influensa. Jag var i skolan iallafall idag. Vi fick en uppgift som var rolig. Vi fick dra ett foto (vi fick inte se innan vad fotot visade) och sen skulle vi styla våran modell till det djuret. Typ en inspiration/styling tävling. Jag fick en panda och så här blev resultatet. Är nöjd, trots min feber. Efter lunch åkte vi och kollade på salongen vi ska vara i framöver på onsdagar. Ja ni läste rätt. Vi ska snart börja vara i salongen på Odengatan och ta emot kunder, kunder vi inte känner. Otroligt spännande men också skrämmande. Imorgon ska vi börja med färglära, så jag kan INTE vara sjuk. Vi har kort vecka dock, lediga på fredag så det är bara två dagar kvar. Det ska jag klara av. 

Puss 

Kommentera

