Helg


Hej bloggen.
Har haft en otroligt mysig helg med mina vänner och familj, igår var jag på promenad, gick hem till pappa och lunchade. Efter det handlade vi lite smått och gott till Linn och skickade iväg det till henne. Jag köpte lite gott till kvällen och kollade på mello finalen.

Idag sov jag länge för en gångs skull, gick på en lång promenad med mamma och efter det köpte jag ett par stövletter på Ecco.

Kom precis hem efter att ha käkat middag med pappa, hans flickvän och Joel på restaurang. Lite svårt att äta ute på restaurang när man går på Lchf men de flesta ställen brukar ha så att man antingen kan välja bort kolhydraterna eller äta en sallad.

Händer inget speciellt nu i veckan, skola varje dag, på onsdag ska jag till polisen och äntligen fixa nytt leg (redan nervös över bilden) och i helgen ska jag till Jennifer som fyller 25 år!

 

Puss och kram

Kommentera

