Or was I? 


  
Känner att jag tappat bloggmotivatinen totalt. Har såna perioder iblan när livet egentligen bara flyter på och man mår sådär himla bra men känner att man inte behöver skriva det i varenda inlägg. 

Sitter på tunnelbanan på väg hem efter en minst sagt otroligt rolig utgång. Det är Louise 23 års dag. Det firades med middag på Bergmans men ett otroligt skönt gäng. Sen var vi på soap, och efter det Sturecompagniet/Wall. 

Andra gången jag dricker nu när jag går på lchf och det har inte varit några problem över huvudtaget jag glömde bort mig en gång och drack champagne men det var väldigt torrt så det är ingen fara. Ännu ett bevis på att man kan ha lchf som en livstil garanterat. Imorgon ska jag sova precis hur länge jag vill och sen ska jag städa hela lägenheten. Rensa (igen) och skänka till stadsmissionen. 

Vi hörs imorgon. 

Puss 

Kommentera

