Sunday


  
Igår slog jag och Malin klackarna i taket. Tredje gången den här ledigheten jag går ut. Jag har aldrig varit ute på en söndag så det var dags. Vi var först hemma hos Malin och drack lite vin, sen drog vi till TGI fridays på Östermalm för några drinkar. På söndagar är det gaynight på Patricia så vi drog dit. Har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv. Alla var så glada och trevliga. Vi dansade till stängning och efter det tog vi en promenad med ett skönt gäng och kollade på soluppgången. Jag sov hos Malin. 

Idag är det måndag. Joel fyller 20 år idag. Helt sjukt att vi alla syskon har blivit så gamla. Nu är vuxna. Ja eller ”vuxna” haha.  Puss 

Kommentera

