Friday 


  
Igår var en sån där toppen kväll man bara vill göra om igen om man fick chansen. Jag Felicia och Alice har inte fått ihop det sen i midsomras. Jag har sett Alice några ggr sen dess men igår fick vi ihop det alla tre. Vi hade gott vin, god chark och det absolut bästa sällskapet. Vi bara satt och pratade hur länge som helst. Som jag saknat oss. 

Igår var jag i skolan till tre som vanligt (skriver detta inlägg idag, lördag) efter det åkte jag direkt till barnen och hämtade dom. Vi hade lite fredagsmys med film och gos. Vid sju träffade jag Felicia, jag hämtade ut mitt paket från Nelly och mina Burn tabletter från svenskt kosttillskott och sen handlade vi. 

Puss 

Kommentera

