Söndag 


 
Hej bloggen. 

Jag, pappa och Ilahm var på ballbreaker igår där Joel firade sin födelsedag. Han hyrde VIP rummet med sina vänner precis som jag gjorde när jag fyllde år. Vi spelade bowling och åt middag. Hade det sjukt trevligt och roligt. Kom hem vid två. 

Idag har jag varit bakis. Det är det negativa med rött vin. Jag blir så fruktansvärt bakis men jag har varit ute på promenad med Felicia iallafall. Var så skönt att få lite frisk luft. Skulle fixat naglarna men bokade om med Malin till imorgon istället. Hade inte orkat åka till henne idag. Hatar såna här sega dagar men jag har gjort ngt varje dag i snart två veckor så det var otroligt skönt att bara ta det lugnt en hel dag. 

Imorgon är det en väldigt rolig dag i skolan. Schwarzkopf kommer till oss och har en produktgenomgång med deras nya produkter. Som jag längtar efter att få testa dom. Kan man trivas så här bra i sin skola? Jag älskar min skola och min klass. Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

