Tisdag 


  
Jag har bytt tema på bloggen, känns mycket mer stilrent och jag tyckte det blev snyggt utan en header. Men kommer antagligen lägga dit en om ett tag. Måste bara hitta någon snygg bild. 

Idag är det tisdag och jag försov mig imorse. Japp, i 40 minuter dessutom. Kul att vakna tio minuter innan ens buss går. Jag visste att hur mycket jag än stressade för att komma till skolan skulle jag ändå bli sen så jag valde att ta min tid och komma in lite senare. Hade varit på så sjukt dåligt humör annars. Sen att det regnade gjorde ju inte saken bättre. Ett plus var att jag spontant stötte på Felicia och Robin på perrongen i Vällingby så jag fick sällskap till T-centralen. Skoldagen kändes rätt seg på förmiddagen men på eftermiddagen hade jag mentalt kommit ikapp igen. 

Malin klippte mig igår och min lärare och jag kom fram till att mitt hår är i sånt pass dåligt skick att jag inte får färga eller platta det på 4 månader och klippa det var fjärde vecka. Vi får se hur länge det håller. Men jag vill inget hellre än vad att få tillbaka mitt långa friska hår jag hade för två år sen så jag ska verkligen försöka. Jag ska använda hårinpackning vid varje tvätt och sen bara föna upp håret från vått till torrt med en rundborste och sen låta det vara. Ska bli kul att se hur pass mycket bättre det kan bli. 

Imorgon är första salongspasset, ska bli otroligt kul! 

Puss 

Kommentera

