Sepia 


  
Jag mår så bra just nu. Jag är nästan läskigt lycklig! Allting känns så himla bra. Det går så fruktansvärt bra i skolan, jag har bara fina vänner som vill mig väl, det går bra med viktnedgången och alla i min familj mår bra, det är vår och det känns bara det helt sjukt jäkla underbart. Nu är väl inte bilden ovanför den mest våriga bilden men jag tycker om den iallafall. 

Nästa vecka ska jag och mamma mötas i stan efter jobbet/skolan och gå och kolla på körbärsträden i Kungsträdgården. Den första blomman har redan blommat. Yeay! 

Puss 

Kommentera

