My faves


  
Hej bloggen. Äntligen fredag! 

Vilken vecka, har hänt så mycket nytt och man har varit pirrig i magen nästan hela tiden. Jag tänker på våran första salongsdag tex. Jag fick veta en rolig nyhet igår dessutom. Våran lärare skulle välja ut två stycken som får åka till SAS (Arlanda) och sätta upp frisyrer på flygvärdinnor, jag blev en av dom som får åka. Vilken ära. Men nästa vecka kommer bli stressig. Jag ska inte bara till Arlanda utan vi har ju andra salongspasset på onsdag, Arlanda på torsdag och ett stort prov på fredag. Men det där klarar jag galant. Om vi klarar provet får vi äntligen köpa färg! Så kul. Jag får ju inte färga mitt hår men kan färga på andra. Haha. Har inte plattat mitt hår på fyra dagar nu. Känner mig som en rishög men det går nog över. Haha. 

Ha en bra fredag! Puss 

Kommentera

