Så trött 


  
Jag är så trött. Både mamma och pappa är sjuka och jag har spenderat tid med båda två så hoppas jag inte dragit på mig något. Igår var jag hemma hos pappa och kollade på matchen. Ihlam och hennes systerdotter var där. Dina, fyra år. Så söt, hon och jag klickade på en gång, vi sket i matchen och kollade Netflix inne på pappas rum istället. Mycket roligare eftersom vi förlorade med 4-1 också. 

Det gick bra i skolan idag, som vanligt, har inte så mycket mer att skriva om skolan mer än att det går så himla bra och jag trivs så sjukt bra i min klass. Jag har mina tjejer där som verkligen börjar växa på mig mer och mer. 

Imorgon ska jag träffa fina Sofie inne i stan, vi ska äta lunch och kolla på körsbärsträden. Sen på kvällen ska vi hem till henne där Louise gör oss sällskap   Det vankas vin kväll deluxe. 

Puss 

Kommentera

