Söndag 


  
 Vaknade fruktansvärt bakis hemma hos en vän. Mötte upp Sarah inne i stan för en god lunch på Coffee house by George. Som jag hade saknat min böna. Vi ses allt för sällan eftersom hon pluggar i Uppsala men det är som att ingen tid gått när vi väl ses. Vi promenerade från Odenplan till tc där hon skulle ta sitt tåg tillbaka till Uppsala. 

Ringde Malin som ville att jag skulle göra henne sällskap till Medis för ett glas ute i solen. Vi mötte upp Paati och Ante och satte oss i solen.  Sen kände jag att det var dags för mig att röra mig hemåt för lite mat (lchf) och en dusch. 

Hann vara hemma två timmar innan pappa ringde och sa att han, Ihlam och Dina var här och ville och iväg och käka med mig så jag sprang snällt ner. 

Nu kom jag precis hem och jag är helt slut. Imorgon är det måndag och skola som vanligt. 

Puss 

Kommentera

