Tisdag


Hej bloggen!

Skriver från datorn så se upp för massa felstavningar och ett inlägg utan bild.
Med tanke på bild, såg precis en bild på mig när jag hade blondt hår och långt, ville nästan börja gråta. Haha, fan vad jag saknar det. Jag kommer inte ha långt hår förän om ett år. Tur att det finns clip ins så länge.

Idag har vi haft färgteori hela dagen, finns så mycket bakom färg som man intebhade en aning om och alla galna färger man lagt i håret och trott att man ska få ett resultat men i själva verket blivit något annat när man var yngre börjar klarna. Såna här dagar är så otroligt givande och intressanta, att sitta och nörda in sig i kemin och biologin och till och med matte.

Efter skolan åkte jag till Vällingby för att shoppa lite, på vägen hem gick jag förbi ÖoB för att köpa svarta soppsäckar,, det vankades nämligen en ordentlig vårstädning av garderoben och resterande när jag kom hem. Det har sett ut som ett rent helvete här dom senaste veckorna och allt pga av mina kläder så nu efter rensningen hoppas jag att det blir bättre. Hängde upp mina sommarkläder som varit nerpackade i ett halvår också och slängde ner alla tjocka tröjor osv i en kartong. Älskar att vi går mot varmare tider.

Idag är det exakt en månad kvar till LA och Linns examen. Som jag längtar.
Nu ska jag sova, imorgon är det salong igen och på Torsdag blir det Arlanda.

Puss

Kommentera

