Onsdag 


  

Idag var andra salongsdagen. Så sjukt kul och jag fick en till herrklippning. Jag börjar tycka att det är så sjukt kul att klippa herrar. Kanske är mitt kall, vem vet. 

Dagen gick så fort och vi hade kul hela dagen. Vi satt och övade inför färgprovet på fredag och jag tror verkligen att jag kommer klara det. 

Jag är inne i en riktig fulperiod just nu, alltså jag hatar mitt hår. Jag tycker att jag är blek och eländig och tråkig. Satt och kollade på gamla filmer från i somras och längtade tillbaka till mitt långa hår. Tänk att så mycket kan sitta i håret. Får använda mina clip ins så länge. Känns som att jag tjatar om mitt jäkla hår i varje inlägg men alla som känner mig vet hur mycket mitt hår alltid har betytt för mig. 

Imorgon åker jag och Mie ut till Arlanda. Ska bli så sjukt kul! 

Puss 

Kommentera

