Torsdag 


   
   
Passar på att uppdatera så här lite i efterhand då jag bloggat så dåligt nu i veckan. Skriver detta inlägg idag (söndag). 

I torsdags åkte jag och Mie iväg tidigt till Arlanda. Vi hade sjukt kul och skrattade oss genom hela dagen. Vi måste ha förstört för många på bussen den morgonen men vi garvade så sjukt mycket. Ni vet när man träffar någon som har precis samma humor som en och förstår precis vad det är man skrattar åt sådär så man måste slänga sig ner på golvet och skrika och skratta samtidigt. Väldigt passande på en buss liksom. 

Dagen gick väldigt fort på Arlanda men jag tyckte det var kul att prata med flygvärdinnor och se hur deras liv ser ut och dom var väldigt tacksamma att vi var där och gjorde några frisyrer. Ovanför ser ni ett urval av dom frisyrerna jag gjorde. 

På kvällen så gick jag en lång promenad samtidigt som jag pratade i telefon med Louise. Gick en mil. Så skönt att gå av sig all extra energi som man besitter ibland.  

Puss 

One thought on “Torsdag 

Kommentera

