Tisdag 


  
Tisdag. 

Effektiv dag i skolan. Jag har äntligen börjat gilla och förstå mig på frisyrer. Jag har alltid innan tyckt att det är mycket roligare att klippa och färga, men som sagt, nu har jag börjat öga mot frisyrer. Vi fick tillbaka proven på färgteorin- full pott. Gah! Så himla glad jag blev över det. Var så sjukt stressad inför det provet förra veckan eftersom vi hade salongen på onsdagen och Arlanda på torsdagen – båda sena och utmanande dagar för psyket men full pott. Alltså så glad. 

Mötte mamma direkt efter skolan och köpte färg med henne. Så hela kvällen har vi färgat hennes hår. Det blev tre nyanser ljusare och så klippte vi det i en page. Blev sjukt snyggt. 

Imorgon väntar salongen igen. Vi hörs då. Puss 

Kommentera

