Lördag 


Fortsätter mitt lördags inlägg;

Jag kom hem från min shopping runda med Louise vid fyra tiden, sminkade om mig och bytte om. Vid sju mötte jag Katrin och Felicia i Vällingby. Vi handlade lite mat och gick hem till Felicia. Felici fyllde år förra torsdagen så vi firade henne, pratade resa till Grekland i augusti och skrattade. Vi tre är en riktig dynamit trio. Fy fan vad vi kan skratta åt och med varandra. 

Kom hem nu och känner mig helt otroligt överlycklig. Jag har så sjukt fina vänner. 

Imorgon ska jag träna (måste, även om jag har fuskhelg) och sen får jag se vad som händer. Har inga planer och det känns helt jäkla underbart. 

Puss och kram på er. 

Kommentera

