Torsdag 



Hej! 

Är helt sjukt trött. Idag och imorgon har vi kursprov, helt sjukt att vi redan gått klart två kurser. Så idag har jag hunnit med 95% av provet. Det jag ska göra inorgon är kort festfrisyr och sen göra En rapport på det arbetet. Det har kommit in mer teori i provet också så det är inte bara praktiskt prov längre. Men jag är nöjd med mina prover hittills och hoppas jag blir minst lika stolt över min festfrisyr imorgon. Efter skolan åkte jag hem till mina barnvaktsbarn. Den minsta har fått vattkoppor och den äldsta har steeptokocker samt att mamman har njursten så hon behövde min hjälp så självklart ställer jag upp. Jag ska dit imorgon också. 

Efter att jag vaktat barnen en stund så åkte jag till Vällingby och tog en fika med pappa. Vi pratade LA och vegas och massa annat kul som händer runt omkring oss. 

Imorgon kväll är det AW med gamla jobbet, jag kommer inte hinna hem emellan så jag kommer se ut som hej kom och hjälp mig antagligen men det är som det är. Haha. Vi hörs imorgon eller i helgen helt enkelt. Då är det ju Valborg och på söndag kommer farmor hem vilket betyder att jag äntligen får träffa min älskade milo! 

Puss 

Kommentera

