Valborg 



Hade sån sjukt rolig Valborg så jag vet inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska kunna få ner i skrift hur pass roligt det verkligen var. Tog inte en enda bild igår men min snapchat story är sjukt lång. Haha. 

Jag och Louise var hemma hos pappa vid sju för en middag. Vi åt god pizza och drack gott vin. 

Vi mötte sen Alice på Escalier där hon var med några vänner. Efter en stund och många Bellinis efter så drog vi till hotellet där en kille fyllde år och hade hyrt nedervåningen. När vi tröttnade på hotellet drog vi till Stures – V och när vi tröttnade på det drog vi till Rose. Ramlade in genom dörren klockan sju imorse. Kommer leva på den här kvällen hur länge som helst! 

Puss 

Kommentera

