Kristi himmelsfärd



(Diana och jag i tisdags) 
Hej bloggen. Mår så fruktansvärt bra och njuter varje sekund av solen. Har så sjukt kul i skolan och har bara umgåtts med mina fina vänner. Igår var vi i salongen och efter det sov jag över hos Malin och hade myskväll mef hennes barn. Idag har vi varit på stranden hela dagen, pappa Ilahm och Dina kom förbi och gjorde oss sällskap. Barnen sprang runt och lekte och vi ”vuxna” satt och pratade. 

Snart kommer Felicia över. Vi ska ha lite bästis kväll. 

Ska hoppa in i duschen innan. Malin spraytanade mig nämligen så jag känner mig lite ofräsch. Haha. 

Puss 

Kommentera

