Lördag – söndag 



Vilken otroligt härlig och fartfylld helg! 

Lördag- vaknar upp ngt bakis efter fredagens brakarfestande. Sätter mig på balkongen och solar i tre timmar. Vid tre kommer Ilahm och pappa och hämtar upp mig. Vi åker till Mall of Scandinavia för att shoppa lite. Vid halv sex var jag hemma igen, svirade om till festoutfit nummer två och mötte upp Felicia och Robin. Vid åtta var vi hos Katrin för hennes födelsedagsfirande. Vi var ett gäng på kanske 20 pers och jag hade så himla kul. Hemmafester kan vara så fruktansvärt trevligt ibland. 

Söndag– Vaknade vid elva av att solen lyste in. Gjorde i ordning kaffe och placerade mig i solstolen igen. Malin kom vid fyra. Vi åkte och handlade lite ingredienser som fattades. Jag hoppade in i duschen och sen började vi sminka oss. Jag satte på mig festoutfit nummer tre, korkade upp vin och sen for vi till Vårat stammiställe för massa dans. Vi kom hem vid fem. Fan alltså att man inte kan förklara hur jäkla kul man hade det utav text enbart. Vi somnade vid sex och vaknade vid tolv. 

Måndag – vi åkte och handlade frukost och sen tog vi solstolarna till baksidan och solade till klockan 5. Efter det åkte Malin hem men hon släppte av mig hos farmor där pappa var. Vi tog en fika och jag myste med Milo. 

Hela kvällen har jag bara packat. Kan inte fatta att vi åker på onsdag. Imorgon är det skola och efter det ska jag träffa Louise. 

Puss och kram 

Kommentera

