Tisdag 



Idag i skolan gjorde jag och en klasskompis en bayalage. Detta är verkligen min favorit teknik. Det blir så snygga resultat! 

Var så kul i skolan idag. Inte bara för att vi fick färga utan för att min klass är helt jäkl fucking underbar. 

Efter skolan mötte jag Louise. Vi gick hem till min pappa och hämtade hennes grejer som hon lämnade kvar på Valborg, vi köpte en kaffe och sen gick vi på promenad. 

Har försökt sova några timmar men det gick inte så nu ska jag bara hålla mig vaken tills vi går på flyget i London. 

Nästa gång vi hörs är jag på Arlanda. 

Puss och kram 

Kommentera

