Vegas in My heart



Det här stället är helt magiskt. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle besöka vegas. Liksom, vad skulle jag göra här? Nu har jag varit här tre gånger och jag är lika övervelmad denna gång. 

Idag har vi solat vid poolen och varit på en outlet. Blev dock lite besviken för vi åkte till en annan outlet än den vi varit på förut och dom hade inte alls lika bra utbud. 

Jag och Joel kom precis hem efter en trip på the strip. Var inne på CVS och köpte smink från NYX. 

Puss 

Kommentera

